Imate Facebook i Instagram stranicu za svoj frizerski ili kozmetički salon i pitate se: “Treba li vam uopće web stranica? Hoće li se to ulaganje isplatiti?” Bez obzira na važnost i popularnost društvenih mreža, za svako poslovanje je važna web stranica, pogotovo za kozmetički salon, možda nešto manje za frizerski – iako u nastavku ćemo razmotriti zašto je korisna i za frizerski salon.
Za razliku od društvenih mreža, koje su prvenstveno komunikaciji i marketinški kanali, web stranica je PREGLEDNIJA i POSLOVNIJA, mogli bismo reći da je i “OZBILJNIJA”. U današnje vrijeme web stranica je zapravo nužna, početna točka svakog profesionalnog poslovanja. Nebitno je li velika ili mala, ako je pregledna i oku ugodna, ona ima svoje prednosti. Naravno, ide “ruku pod ruku” s društvenim mrežama, međusobno se isprepliću i podržavaju.
3 razloga zašto bi frizerski (baš kao i kozmetički) saloni trebali imati web stranicu
Bez obzira radi li se o frizerskom ili kozmetičkom salonu ili nekom drugom obrtu i poslovanju – neka vam ne bude žao uložiti u kvalitetu web stranicu, jer ona će vam svakako vratiti uložen novac. Praksa nam pokazuje da će skori svaki kozmetički salon uložiti u web stranicu, a da ih većina frizerskih to baš i neće učiniti. Zašto je tome tako? U razgovoru s vlasnicama frizerskih salona često čujem kako imaju “društvene mreže” i da je to “sasvim dovoljno”. Tada pogledam, ima li njihov Facebook aktualan popis usluga uz cjenik i tad čujem: “Ma da… imamo mi puno više usluga nego što tu piše i mijenjali smo cijene, to je sad već sve staro.”
Kako je to onda kvalitetna i točna informacija za klijente?
Zar ne bi bilo za očekivati da će se razočarati kad čuju “prave “cijene ili kad spoznaju da neke usluge više i nema?
1. BRENDING/ IMIDŽ / POSLOVNA OZBILJNOST: web stranica vam pomaže pri izgradnji pozitivnog imidža, uz nju ostavljate dojam da je riječ o profesionalnom frizerskom/kozmetičkom salonu i kvalitetnoj usluzi. Važno je da bude oku ugodna, sadržajna, aktualna.
Pomoću web stranice imat ćete priliku predstaviti sebe, svoj tim, vaše stručno iskustvo i postignuća (rubrika O nama i/ili Naš tim). Pogotovo kad je riječ o estetskim uslugama klijenti vole doznati kome će dati svoje povjerenje. U tom smislu je važno kako ćete se predstaviti (višegodišnje iskustvo rada u struci, pohađanje seminara, praćenje noviteta, stručan tim). Vole vas vidjeti na fotografijama kao i fotografije vaših radova.
2. TOČNA INFORMACIJA/PREGLEDNOST: ono što najviše volim kod kvalitetnih i redovno održavanih web stranica je upravo njihova informiranost i aktualnost. Kad na npr. stranici salona mogu dobiti detaljan, pregledan opis usluga uz aktualne cijene, kad mogu doznati ima li taj salon neke akcije i posebne ponude koje mogu iskoristiti.
Na cjenik posebno treba pripaziti. Ako niste previše pedantni oko izmjene svake cijene, tada bi bilo dobro upisati: “Molimo Vas da prilikom naručivanja na željeni tretman ipak provjerite aktualne cijene.”
TKO ĆE VAM POMOĆI OKO CJENIKA NA VEĆ POSTOJEĆEM WEBU? Ako ste, recimo, izgubili kontakt s osobama koji su vam radile web i trebate pomoć oko ažuriranja cjenika, javite nam se, rado ćemo to odraditi. I više od toga ako želite! Rado preuzimamo brigu oko web stranica koje i nismo radili.
3. BOLJA POVEZANOST S TRAŽILICAMA: kad imate dobro ispisanu web stranicu, lakše vas je pronaći putem interneta (pogotovo ako se pripazi na SEO optimizaciju stranice pa se ključni pojmovi vežu uz tražilice). Budući da sam se novinarstvom bavila puno prije nego digitalnim marketingom, pa i uređenjem magazina, rado pišem sve što treba na beauty teme.
Web stranica i društvene mreže – idu ruku pod ruku!
Budući da se već godinama bavim digitalnim marketingom, i to baš za kozmetičke ili frizerske salone, često se događa da vlasnica salona kaže: „Oglasite mi taj novi tretman, ali uz što kraći tekst…“ No, činjenica je da ako netko želi oglasiti npr. tretman lica, tada želi čuti za koje je stanje i tip kože, za koju dob, koji su učinci tretmana i koji su koraci rada tj. postupak… I to već više nije „kratka” objava niti oglas, bez obzira na moju vještinu pisanja. No, kad imate cijeli tretman ispisan na web stranici, tada je lagano u objavu/oglas staviti opasku „za više detalja pročitajte na našem webu“ ili “saznate postupak tretmana”.
Web stranica prezentira ponudu na profesionalan način i trebala bi biti okosnica svakog ozbiljnijeg poslovanja tvrtki i obrta kao i svakog ozbiljnijeg kozmetičkog i frizerskog salona.
ZATRAŽITE SVOJU PONUDU ZA WEB STRANICU! 😉 Radimo ih brzo, povoljno i kvalitetno u CMS sustavu!