Stefani Pavlica Srebačić

Stefani Pavlica Srebačić, dipl. nov. i specijalost digitalnog marketinga direktorica je tvrtke Memorabilia.

Poput puzzlea slažemo svoje iskustvo

Oduvijek mi je bilo važno raditi ono što volim. Imala sam veliku sreću (koja je slijedila nakon puno učenja i rada) te sam radila na poučnim i zanimljivim projektima u struci, ali svijet novinarstva i izdavaštva je jako nestabilan.

Kad je izdavačka kuća, u kojoj sam bila zaposlena na mjestu glavne urednice knjiga, počela s neplaćanjem naših suradnika, odlučila sam kako je poštenije dati otkaz. U želji da radim na raznim projektima i iskoristim neka svoja novostečena znanja, počela je moja priča o poduzetništvu krajem 2007. godine.

Od radija i tiska do digitalnih medija

S radom u struci počela sam već za vrijeme gimnazijskih dana kada sam nakon gostovanja na Radio Ivanić Gradu dobila prijedlog da osmislim i vodim autorsku emisiju za mlade. Nakon pola godine rada, prihvatila sam ponudu tada znatno veće radio postaje, te postala radijska voditeljica i urednica autorske emisije Top Secret na Radio Moslavini u Kutini. Uživala sam voditi taj talk-show koji je ugostio mnoge poznate osobe ih hrvatskog kulturnog i zabavnog života. Tih 370 radijskih emisija su stvarno krasno iskustvo.

Paralelno s radom na radiju, surađivala sam s brojnim mjesečnicima od kojih bih izdvojila: Cosomopolitan, Joy, Tenu, Svijet, Taru, Teen.  Privlačile su me oduvijek životne teme, međuljudski odnosi, psihologija… Radila sam i na studenskim projektima (kreirala prvi stud. portal, bila dnevni urednik vijesti i sl.). 

Godine 2000. završila sam u Zagrebu kao redovna studentica i stipendistica Fakultet političkih znanosti, smjer novinarstvo. Oko godinu dana provela sam na Plavom radiju kao jedna od dnevnih urednica vijesti. Spoznala sam kako mi političko novinarstvo nije zanimljivo, da mi je previše “nabrijano” i meni osobno neprivlačno.

Prst sudbine ili kako treba slušati svoju intuiciju

Nakon što sam u jednom kafiću otkrila netipičan mjesečnik Stil, javila sam im se svojim upitom za suradnjom. Iako su imali jak tim poznatih kolumnista i poznata novinarska imena, svidjela im se moja inicijativa i postala sam novinarka tog magazina. Već u idućem broju sam morala koristiti i pseudonim koliko sam pisala za njih!  Vrlo brzo postala sam izvršna urednica (glavni urednik je bio ujedno i vlasnik).

Divno je bilo raditi upravo takav mjesečnik: radila sam tada i intervjue s političarima, ali na moj način (mene zanima što pokreće čovjeka, koje su mu strasti, snovi, želje… i to su mi oni rado otkrivali). No, bez obzira koliko kvalitetan i zanimljiv magazin radili bez dovoljno velikog broja tiskanih primjeraka, kao i odličnog marketinga, nećete uspjeti.

Podijelit ću s vama još jedan detalj iz tog razdoblja… Polovica vas mi neće vjerovati.  U želji da pomognem marketingu našeg STILA, predložila sam da magazin ima dodatnu vrijednost te da svojim kupcima omogući popuste od 30 % na proizvode i usluge. Išla sam toliko daleko u ostvarenju te vizije da sam sama našla sve “sponzore” i uistinu smo lansirali magazin koji je imao  stranicu s kuponima i to nekoliko mjeseci, ako ne i pola godine, prije izdanja koje danas poznajete po ovoj akciji. Tada sam spoznala da ideja nije dovoljna: marketing je taj koji pomaže da ljudi za nju doznaju.

Dakle, sa svojih 26. godine života ostvarila sam neke od svojih snova te radila kao izvršna, a kasnije i glavna urednica mjesečnika (lifestyle magazin Stil; Top of the Pops – hrvatsko izdanje za tvrtku Egmont, stručni magazini u tvrtki Masmedia).

Ističem svoja stručna iskustva, jer sve to je pomoglo da danas, u 43-oj godini života, mogu raditi razne poslove i surađivati na raznim projektima.

Prošlost postaje vrlo apstraktna kako vrijeme prolazi: bitno je kako se osjećamo u dozama po 24 sata dnevno.

Uostalom, privatni posao mi pomaže i u boljoj organizaciji vremena i usklađivanju obiteljskih obaveza (imam dvije kćeri, Sofija, 13 i Julija, 9  godina, u čijem odrastanju jako uživam, a koje odgajam zajedno sa suprugom).

Svijet digitalnog marketinga je jako moćan i zanimljiv

Prigrlila sam svijet društvenih mreža vjerujući da nas one ipak ponovno spajaju – a ne razdvajaju.

“Ono si što po cijeli dan misliš da jesi”

Kad ste nekome community manager tj. vodite mu društvene mreže, nije vam svejedno što radite svaki dan: o tome razmišljate uz jutarnju kavu i pred počinak. Moju svakodnevicu čine rad za prirodnu kozmetiku, za razne udruge, aktivno pratim ekologiju i zaštitu okoliša itd. To su sve zanimljivi i društveni korisni projekti te sam ponosna što te suradnje traju godinama.

U želji da provjerim svoje znanje s područja digitalnog marketinga te ga nadogradim, 2016. godine  završila sam Algebrin seminar za specijalistu internet marketinga, iako, kad su društvene mreže u pitanju, vjerujete, nema stanke u usvajanju novih znanja. Upravo zato sam odlučila i otvoriti vrata svog ureda i pomoći onima koji žele doznati više o digitalnom marketingu  ili kako si održavati web stranicu pa svojim klijentima držim neku vrstu  instrukcija.

Dosta o meni… voljela bih čuti nešto o vama i o vašem poslovanju, željama, planovima, potrebama! Zovite me slobodno.

Stefani Pavlica Srebačić

M: 099 550 6586
stefanisrebacic@gmail.com

 

 

Facebook

Scroll to top