Digitalni marketing: što fotografirati u radu salona?

Naime, kako vodim društvene mreže za salone, nedavno smo imali primjer proslave rođendana salona i objavljene fotografije su dobile toliko lajkića, kao skoro sve objave u 14 dana zajedno! Društvene mreže vole tu ljudsku toplinu.

No, kako godišnjica salona nije svaki dan, pitala me klijentica Tanja:

ŠTO FOTOGRAFIRATI I OBJAVITI NA FACEBOOKU I INSTAGRAMU?

1. Naravno, objavit ćete svoje radove poput trajnog laka, nokti su jako fotogenični. Ali zašto ne i uređene obrve? Pitajte klijenticu smijete li fotografirati dok drži masku na licu. Fokusirajte detalj – ne cijelo tijelo ako je u pitanju samo tretman lica.

2. PRIJE-POSLIJE fotografije pokazuju što ste učinili.

3. Fotografija vašeg tima, npr. vaše nasmijane kolegice koja masira, radi tretman lica ili sjedi u kutu i pije kavu uz opasku: (Naša kolegica) Maja ima mali predah i raduje se tretmanu lica s novim maskama koje su nam stigle.

4. Fotografije maloprodajnih proizvoda koje prodajete – poigrajte se malo s pozadinom…

5. Fotografije detalja salona iznutra i izvana – kad kupite novi buket cvijeća, fotkajte ga… uz opasku: „ Ponedjeljak je uvijek ljepši uz novi buket cvijeća!“ Ili: „Imamo trajni lak baš u boji ovih ruža… tko bi je odabrao?“ Fotografije salona Izvana? Naravno, to ovisi kako vam salon izgleda izvana… ali ako imate neki stolić s cvijećem i slično, zabilježite to… Možete i ufotkati ulaz izvana u salon…

6. Mutna fotografija nije za objavu. Budite kritični. No, isto tako ne težite savršenstvu na način da mislite da vam treba profi fotograf. Možete vi to! I nemojte svoje društvene mreže voditi na način da nema vaših fotografija.

Stefani Pavlica Srebačić, dipl. nov. & spec. digitalnog marketinga

Salon Tanja: Facebook ; Instagram 

Iako posebne ponude uživam oblikovati u lijepe vizuale – nikad ne ponavljam vizual i stvarno se trudim: neprocjenjiva je vrijednost fotografija koje napravi sam salon. / Salon ljepote i wellness centar Tanja, Sesvete  

Facebook

Scroll to top