Memorabilia
  • naslovna
  • aktualno
  • o nama
  • usluge
  • kontakt

"Čovjek s novom idejom je luđak sve dok ta ideja ne uspije."

-Mark Twain

 

 

 

 

 

Koja riječ pohvale...

“Naša suradnja s tvrkom Memorabilia datira od prije godinu dana i jako nam je žao što je nismo već puno prije ostvarili, jer vidimo značajan napredak u promociji naših proizvoda , PR-u, broju fanova na Facebooku.”  Andreja Maceljski, dipl. ing. biol., direktorica razvija u tvrtke Ulola

„U poslovanju Memorabilije  najviše mi se svidjela profesionalnost, sposobnost brzog i kvalitetnog pronalaženja rješenja, osobni i brižan pristup meni kao klijentu!“ Dajana Furgala Šuper,  ORBIT Nekretnine d.o.o.

"Vrlo mi je važno imati osobu na koju mogu računati doslovno u svakom trenutku. Osobu koja će na temelju mojih natuknica složiti prilog i objaviti ga na webu, složiti mi ga za slanje e-mailom te još staviti link na moj i svoj Facebook. Zato kad se kaže da Memorabilia održava web, ma... nije to samo to, ima tu i nešto više od pukog 'održavanja' weba." Darija Beljan, Tigraonica

"Stefani  me je oduševila pri prvom razgovoru kad je počela kao od šale slagati prijedloge i ideje za moju stranicu. Ideje su joj bile svježe, maštovite i ostvarive. Osim toga, Stefani je i brza i temeljita i svaki moj zahtjev rješava kao od šale." Sunčana Seletković, Budifitmama.hr

„Memorabilijina prednost je što oni sami pišu tekstove, traže informacije o struci i vode računa o marketingu kroz web. U svaki tekst unose puno duhovnosti, duhovitosti i topline, tako da su zanimljivi i čitki!“

Eldina Kovač Šeremet, kozmetički salon „Essenza“

"Dobro sročenom i koncipiranom web stranicom moj salon se izdigao na jedan viši nivo."

Jadranka Višek,  frizerski salon "Remi"

Opširnije...

 


 

Uspješna suradnja s Ulolom

Uspješna suradnja s tvrtkom ULOLA iz Zagreba ulazi već u svoju drugu godinu poslovanja. Prije ljeta 2015. godine našem poznatom proizvođaču 100 % prirodne kozmetike ugradili smo funkcionalan web shop u već postojeći web kojeg već više od godinu dana održavamo.

Održavamo web stranicu (tekstualno, vizualno- u suradnji s Ulolom). Dajemo i svoj doprinos s uredničkim idejama poput akcije: Svaki tjedan, proizvod jedan ili slogana Vrijeme je za obitelj, vrijeme je za Ulola family kao i kroz odradu manjih PR aktivnosti.

Sudjelujemo u održavanju Facebook stranice. Jedan od zanimljivijih poslova, pored pisanja  PR tekstova, koji sam osobno radila za Ulolu je tekstualno osmišljavanje on-line upitnika koji se koristio u Google kampanjama.

Suradnja s Ulolom je svakako jedno jako lijepo iskustvo. I ide nam nekako... prirodno, bolje reći baš 100 % prirodno!

 

Tweet
Share

Pišemo tekstove umjesto vas - za vas!

Ne volite pisati i kad nešto treba staviti 'na papir' – ruka se zgrči ili se računalo 'zamrzne' te taj posao odgodite za sutra? A samo ste trebali napisati koju riječ o svojoj tvrtki i uslugama/proizvodima koje ćete predstaviti na svojoj mrežnoj stranici, jer rekli su vam kako će vrlo rado staviti vaš tekst  i tako vam u krilo ubacili taj vrući krumpir.  Rado bi da netko  umjesto vas NAPIŠE TEKST, a da to nije skupo?

KAKO DO DOBROG TEKSTA?

Kako doći do teksta koji će na najbolji mogući način odraziti vaš stil, vas same, koji će biti čitak i pismen te tako podržati vaš ozbiljan poslovni imidž?

Mi ćemo 'pročitati' brzoi uspješno vaše misli i sročiti ih u TEKSTOVE koje trebate:

  • za internetske stranice (iako ih i sami stvaramo, nije nam prepreka surađivati s drugim tvrtkama). Osim teksta o vama i vašim djelatnostima, nije nam problem napisati tekst na neku određenu temu. /
  • primjeri: ORBIT NEKRETNINE (O nama, naš tim i te tekstove, ne o objektima), WEST SIDE RESIDENCE, AKTUAL NEKRETNINE (općeniti tekstovi poput O nama, Naše usluge i sl. no pisali smo i tekst za spot), ULOLA  , OPTIKA ŠARIĆ , STUDIO PARIS, FRIZERSKI SALON REMI, KOZMETIČKI SALON ESSENZA, LANIX INTERIJERI, SILFI KREATIVA, SJENILA ZAGREB, BARBARELA itd.
  • za razne promotivne materijale poput kataloga, plakata, letaka, pozivnica, čestitaka.
  • za PR objavu u nekom časopisu... Mi volimo RIJEČI, volimo REČENICE, volimo TEKSTOVE velike i male zato - javite nam se!
    Tweet
    Share

    Opširnije...

(Marketinško) aktivno održavanje web stranice

Želite imati stalnu komunikaciju sa svojim klijentima preko svojoj mrežnih stranica, potrebno ih je redovito obnavljati tekstualnim sadržajem poput obavijesti koje se tiču vaših usluga i poslovanja.

Kako biste bili što zanimljiviji internetskim tražilicama, važno jje  redovito unositi tekstove i fotografije (pa i dati si dodatnog truda i složiti vizual, montažicu fotografija i sl.)

Memorabilia stvara takve tekstove i umjesto vas objavljuje vaše obavijesti (koje ste nam prenijeli u kratkim crtama preko telefona ili e-mailom) uz jasno, popratnu fotografiju tj. vizual (mi zakupimo fotografiju, osmislimo tekst, složimo vizual i sl).  To je ono što mi zovemo AKTIVNIM ODRŽAVANJEM WEB STRANICE...(copywriting).

Spojite li opisano aktivno održavanje  s dobrim marketinškim i PR idejama, dobit ćete jednu zanimljivu uslugu: MARKETINŠKO, AKTIVNO ODRŽAVANJE WEB STRANICE. Zapravo - stvar je jednostavna - vodimo brigu oko vašeg weba na jedan kvalitetan način, a po cijenama smo izuzetno prihvatljivi (s obzirom na tru i uloženo vrijeme).

Mjesečno održavanje web stranice na ovaj način stoji od 350 do 500 kn (+ pdv).  Ovisno o učestalosti suradnje i tražite li da isti sadržaj stavljamo i na Facebook. Sve navedene poslove radi dipl. novinarka s iskustvom u medijima.

Primjer naših vizuala i aktivnog održavanja web stranice:  Optika Šarić; Optika Dorime (povremeno), Ulola (neke vizuale rade i sami), Frizerski salon Remi, Studio Paris...

Tweet
Share

Opširnije...

Authentica by Sonja

Predstavljam vam  Authentica by Sonja, projekt Sonje Lovrenović. Sonja je integrativni terapeut i upravo pokreće ciklus radionica pod nazivom UPOZNAJ SVOJU SENZUALNOST.

Authentica by Sonja  

Unutar 14 dana od kad smo Sonja i ja sjele na kavu/sastanak, nastala je njezina nova Facebook stranica @AuthenticaBySonja , ali i web stranica koju ćemo još razvijati: sonja-lovrenovic.from.hr

Inače, uz ostale obveze koje imamo i koje (srećom) svaki dan rastu, ne možemo tako brzo raditi na web stranicama - ali vizualni identitet koje smo definirale za promociju radionice, logo, tekst (za e-mail i letak) i slično, pomogli su nam da web nastane jako brzo. I svakako: Sonjin sjajan pristup radu, njezina ažurnost kao klijenta, njezino poštovanje svih dogovora i rokova, njezina pozitivnost (nije čudo da je terapeut) bili su za mene jako motivirajući. Bila sam svjesna koliko joj znači imati web stranicu prije prve radionice (ona svakako daje vjerodostojnost svakom projektu) i zato smo 'zagrijali' stolice.

Kako bi Sonja što prije dobila svoj web, odlučili smo se za responzivnu WP themu i one-page-web koji ćemo razvijati prema Sonjinim željama i potrebama.

Pratite Sonju na Facebooku, a nama se javite trebate li Facebook stranicu, održavanje ili novi web.

P.S. mnogi me pitaju kad ću za svoju tvrtku napraviti novi web (sami sebi smo često zadnji na listi prioriteta) i evo... odgovor je: u 2017. godinu ću (nastojati) ući s novim webom.

Darovat ću si ga za Božić ;) Stefani

 

 

Tweet
Share

Izrada web stranice: Lanix-interijeri

Oku ugodan Joomla templates (zakupljen, mi ne volimo one baš totalno free), pomoću montaži uspjeli smo nešto i izvući od fotografija s mobitela da predstavimo inače predobre radove Ilije Nikolića i njegovih Lanix interijera iz Zagreba.  Web je nastao jako brzo (u razdoblju od 2-3 tjedna).

Tweet
Share

Opširnije...

Stranica 2 od 2

  • Početak
  • Prethodno
  • 1
  • 2
  • Sljedeće
  • Kraj

MEMORABILIA