Pitate se: Što vam neki stručnjak za digitalni marketing ili osoba koju ste zadužili da vam vodi Facebook stranicu treba raditi?  Za početak, svakako savjetujem da angažirate osobu kojoj je bliska ili barem zanimljiva tema vaše djelatnosti, jer community manager mora često razmišljati o toj temi, a ako mu nije 'napeta', to će se osjetiti i u radu. Kad radite posao uređivanja, vođenja, održavanja profila neke tvrtke na društvenim mrežama, riječ je o mediju koji traži djelić vaše duše. Osim toga? Doznajte u nastavku.

vizual za FacebookKoji su poslovi jednog Fb community managera?

  • OBJAVA POSTOVA = osmišljavanje zanimljivog tekstualnog i vizualnog sadržaja koji će vaše klijente potaknuti da lajkaju, komentiraju, dijele itd. ono što im poručujemo. facebook NE želi biti isključivo vaš promidžbeni kanal i očekuje od vas da budete informativni i zanimnljivi - dakle, ok je što imamo 20 % popusta na neku kremu, ali nemožemo stalno to objavljivati - pogotovo ako ne platimo oglas Fb-u. Z apočetak će nam "gušiti" objave, a moglo bi stići i neko upozorenje od Fb tima. Zato se ne čudite kad vidite na nečijoj Fb stranici i link na neki zanimljiv članak na stranicu koja nije njihova.
  • Facebook stalno uvodi novitete, tako da imamo i povezivanje do 7 fotografija u malenu dijaprojekciju kao zanimljiv detalj - sada to može pratiti i odabrana glazba tako da smo se na taj način približili nekoj vrsti video prikaza koji je vrlo popularan.
  • PISANJE BILJEŠKI = često zanemaren detalj - ali pogodan ako želite neki duži prilog predstaviti
  • odgovaranje na komentare i poruke vaših fanova (osim kada se dogovorimo da odgovara netko od vaših zaposlenika)
  • osmišljavanje i vođenje kreativnih natječaja u skladu s Facebook pravilima (koji svi tako rado krše)
  • osobno, ne ustručavam se klijentima predložiti i neku marketinšku aktivnost i (kad nam se klijenti uspavaju) za vaše najveće moguće dobro. Ima klijenta koji to sad već očekuju kao normalno, iako - vi i vaš markatinški tim ima zadatak osmišljavati marketing svoje tvrtke, redovito to javljati svom com. manageru kako bi to prenio na društvenu mrežu.
  • oglašavanje na društvenim mrežama - budget za oglašavanje se naplaćuje unaprijed
  • prikupljanje materijala - poticanje vas da nam šaljete svoje fotografije ili nabavite iste od svojih distribitera usluga i proizvoda, a često te materijale zatražimo i sami od njih ako imamo vaše dopuštenje.
  • zakupljujemo profi fotografije iz stock baza
  • obrada fotografija, izrada vizuala (s nekom porukom, vašim logom i sl). Često nismo dizajneri po struci (ja sam diplomirana novinarka), ali imamo potrebno znanje i dovoljno kreativnosti da složimo zgodan vizual. Imate li svoj tim dizjanera, odlično! Surađujem s profesionalnim dizajnericama, ali bit ću Vam iskrena: za veće projekte, tisak materijala, za Facebook sama izrađujem sve potrebno i klijentima se jako sviđa. kao urednica sam znala satima sjediti uz grafičkog dizjanera dok je prelamoa magazin, a magazini koje sam ja uređivala su bili puno sličica (Stl, glazbeni teen magazin) tako da su neke stvari jednostavno upijene s moje strane.
  • suradnja s timom koji vam vodi marketing kao i urednikom mrežnih stranica te ostalim stručnim kadrom
  • fotografiranje vašeg prostora, moguće - po posebnom dogovoru (surađujemo i s nizom profi fotografa). No, često se događa kako sama fotografiram vaše proizvode (npr. Zelena stevia)...

Oglašavanje na Facebooku

Cijena jednog oglasa na dan na Fb-u je dalje niska (sada je to 5 eura za 24 sata). Što to znači? To znači da i vi - bez obzira koliko malen obrt ili tvrtku imali - sigurno možete oglašavati na Facebooku.  Želite li da to netko napravi profesionalno za vas? Odlično! Prednost oglasa na Facebooku je vrlo precizno određivanje ciljane populacije. Recimo, da ste poliklinika iz Velike Gorice, obratit ćete se s ponudom povoljnije cijele UZV dojke ženama od 25-55 godina koje borave na području Velike Gorice + 10 km.

Želite li pomoć oko vođenja Facebook stranice?

Želite li si priuštiti asistenta koji će voditi brigu i unaprijediti vaše predstavljanje na Facebooku,? Ili ste poželjeli samo jednokratni 'make over ' stranice ili  barem jednu dobro odrađenu oglasnu kampanju, javite nam se!  Bit će mi drago dobiti vaš upit na svoje osobni e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili nazovite na broj 099 550 6586. Zatražite svoju okvirnu ponudu već danas!

Pošaljite nam samo link na svoju web i Fb stranicu  i recite s čime ste zadovoljni, a što biste mijenjali.

Facebook je fantastičan medij ako ga koristimo na odgovoran i odgovarajući način!

 

Share